Leveringen


Wat zijn de verzend kosten?

Bestellingen vanaf € 35,- worden gratis bezorgd in Nederland, België en Duitsland.
Voor bestellingen met een totaal bedrag van minder dan € 35,- kunnen wij helaas geen gratis verzending meer aanbieden.
De verzendkosten via PostNL zijn € 5,- tot 30kg, daarboven € 10,-. Voor verzending onder Rembours wordt helaas een
veel hoger bedrag gevraagd door TNT Post van € 14,- deze kosten zullen apart bij u berekend worden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account, vindt u een overzicht van uw bestellingen van de afgelopen 12 maanden. De verzending kan naar gelang de drukte in ons magazijnen 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wij streven altijd naar bezorgen binnen 24. De keuze van uw betaling kan de levering van uw bestelling vertragen.
Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst wordt uw opgegeven e-mail adres gekoppeld aan uw zending. U ontvangt daarvan een bevestiging per mail. In deze mail vindt u een link naar de vervoerder met uw Track & Trace code.


In de mail staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat u de mail met “Status Verzonden” heeft ontvangen en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen. Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat met verschillende levertijden, dan worden deze automatisch, in één keer naar u verzonden als dat mogelijk is. Dit geldt ook voor artikelen met verschillende levertijden. De levertijd van uw hele bestelling wordt dan gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.


Waar kan ik terecht voor wijziging of aflevering op een ander adres?

Wij kunnen een wijziging doorvoeren in afleveradres of in het adres zelf zolang u geen e-mail van verzending van ons heeft ontvangen. Heeft u wel al onze e-mail ontvangen, dan is wijziging alleen door u zelf mogelijk door contact op te nemen met de vervoerder ( TNT Post ). Omdat magazijn blijdorp BV enkel werkt met vervoerders die verzekerde zendingen versturen, kunnen wij nadat u de code van de vervoerder heeft ontvangen per mail de zending niet meer wijzigen.


Wat zijn de levertijden van Magazijn Blijdorp?

Wij trachten alle bestellingen binnen 24 uur uit leveren, mocht een artikel niet bij ons op voorraad
zijn laten wij dit direct na uw bestelling weten met een indicatie van de levertijd.


Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?

Voor bestellingen die naar het Buitenland verzonden moeten worden geldt een levertijd 3 tot 5 werkdagen.